Īstas priekšrocības
Sinhronizācija bez aizķeršanās
SEAT CONNECT lietotnē, MySEAT portālā jūsu automobiļa infoizklaides sistēmā. Viss jūsu rokās – no drošības funkcijām līdz attālinātajai piekļuvei un tiešsaistes infoizklaidei. Vienkāršot dzīvi.
Pilnīgi sakari nozīmē pilnīgu sirdsmieru. Lai kur jūs atrastos.
Lai kas būtu jādara, to varat izdarīt attālināti savā viedtālrunī.
Pateicoties ērtai piekļuvei un automobiļa infoizklaides sistēmas pilnai savienojamībai ar visu, kas vien var būt nepieciešams, esot ceļā.
Lejupielādējiet SEAT CONNECT lietotni vai apmeklējiet MySEAT portālu, lai izveidotu savu SEAT ID un sāktu izmantot SEAT CONNECT tiešsaistes pakalpojumus.
Apmeklējiet MY SEAT portālu un aktivējiet savu e-SIM karti ar savu SEAT ID. Tad pabeidziet reģistrēšanos SEAT CONNECT lietotnē vai My SEAT tīmekļa portālā.
VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs jeb šasijas numurs) ir jūsu SEAT automobiļa unikālais 17 ciparu identifikācijas kods. VIN numurs ir norādīts reģistrācijas dokumentos vai automobiļa vējstikla ārpusē, apakšējā labajā stūrī. Tas būs nepieciešams, lai reģistrētu jūsu automobili un izveidotu SEAT CONNECT profilu.
S-PIN ir četru ciparu kods, kas izveidots jūsu SEAT automobilim reģistrācijas procesā. Tas būs nepieciešams, lai aizslēgtu un atslēgtu automobili attālināti, kā arī lai kontrolētu klimata kontroles tālvadību.
Pēc sava SEAT ID izveides jūs saņemsiet e-pastu ar pieprasījumu apstiprināt savu kontu. Apstiprinājuma e-pasta nosūtīšana var aizņemt dažas minūtes (pārbaudiet arī surogātpasta mapi). Atveriet e-pastu un nospiediet tajā esošo saiti, lai apstiprinātu savu kontu. Jūs tad pāradresēs uz SEAT portālu, kurā varēsiet pieteikties ar savu SEAT ID. Kad esat piereģistrējies, jums atliek vien piereģistrēt savu automobili savā lietotāja kontā, un varēsiet sākt izmantot pilnu SEAT CONNECT tiešsaistes pakalpojumu klāstu.
Ja nesaņemat apstiprinājuma e-pastu, sazinieties ar SEAT klientu apkalpošanas dienestu, un mēs centīsimies jums palīdzēt.
Lai lietotu SEAT CONNECT, jums savam lietotāja kontam ir jāpievieno transportlīdzeklis. Lai to izdarītu, apmeklējiet vietni my.seat un ievadiet automobiļa VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numuru). Jūs saņemsiet 8 ciparu reģistrācijas kodu (jeb sapārošanas kodu), kas ir jāievada automobiļa navigācijas sistēmā, lai pabeigtu reģistrāciju (Iestatījumi -> Tiešsaistes pakalpojumi -> Reģistrēties).
Pirmkārt, pārbaudiet:
Ja šādā veidā problēmu neizdodas atrisināt, sazinieties ar izplatītāju.
Bez reģistrēšanās un pilnas SEAT CONNECT pakalpojumu aktivēšanas, jūs varat izmantot tikai likumā paredzētos obligātos pakalpojumus (publisko ārkārtas zvanu).
SEAT uztur datu bāzi ar visiem klientu sniegtajiem personas datiem, kā arī citu informāciju, kas nepieciešama, lai nodrošinātu SEAT CONNECT pakalpojumus, piemēram, transportlīdzekļa un ģeolokācijas datiem. Visi dati, kas tiek izveidoti, lietojot SEAT CONNECT pakalpojumus, pieder klientam. Tādējādi datu lietošana ir atkarīga no klienta sniegtas skaidras piekrišanas.
Visa datu lietošana notiek saskaņā ar ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasībām. Plašāka informācija ir pieejama SEAT CONNECT konfidencialitātes politikā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka visus datus izmanto tikai SEAT un tā izplatīšanas un servisa partneri. Dati netiek nodoti trešajām personām komerciālos nolūkos un vairumā gadījumu ir anonīmi (neanonīmi dati tiek lietoti tikai tad, kad tas ir nepieciešams). Šādos gadījumos SEAT apstrādā datus saskaņā ar stingriem drošības noteikumiem.
Jums ir jābūt kādam no šādiem modeļiem:
SEAT CONNECT pakalpojumi būs pieejami Vācijā, Beļģijā, Čehijā, Dānijā, Somijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Francijā, Lielbritānijā, Īrijā, Austrijā, Šveicē, Itālijā, Spānijā, Portugālē, Polijā, Ungārijā, Grieķijā, Kiprā, Nīderlandē, Luksemburgā, Bulgārijā, Rumānijā, Horvātijā, Slovēnijā, Maltā, Slovākijā, Andorā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Serbijā, Albānijā, Maķedonijā, Bosnijā un Hercegovinā, Ukrainā, Melnkalnē un Gibraltārā.
Lai saņemtu jaunāko informāciju par pieejamību jūsu valstī, apmeklējiet My SEAT portālu: my.seat
Bezmaksas izmēģinājuma perioda ilgums var būt atkarīgs no valsts un aprīkojuma līmeņa, bet vienmēr ir vismaz 12 mēneši. Pakalpojuma periods ir piesaistīts jūsu transportlīdzeklim un ir redzams jūsu lietotāja kontā. Pēc bezmaksas izmēģinājuma perioda beigām jums ir jāpagarina pasūtījums, lai varētu turpināt izmantot pakalpojumu.
Informāciju par abonementu cenām un termiņiem skatiet tālāk:
Aktivēšana automobilī ļauj jums reģistrēt savu transportlīdzekli, kad atrodaties tajā, un piesaistīt to savam SEAT ID, lai varētu sākt lietot SEAT CONNECT pakalpojumus.
Reģistrācijas palīgs soli pa solim palīdzēs jums izveidot SEAT ID kontu savā transportlīdzeklī, pieteikties, piereģistrēt transportlīdzekli un tad pievienot to garāžai. Reģistrācijas laikā varat iepazīties ar visu nepieciešamo juridisko informāciju (vispārējiem lietošanas noteikumiem, konfidencialitātes politiku) un piekrist SEAT CONNECT līguma noteikumiem.
Vispirms pārbaudiet, vai jūsu SEAT automobilim ir aktīvs interneta savienojums un vai jūsu lietotajam reģistrācijas kodam nav beidzies termiņš (reģistrācijas kods ir derīgs 1 gadu). Ja problēmu neizdodas atrisināt, pamēģiniet izdzēst transportlīdzekli no savas garāžas My SEAT portālā un pievienot to vēlreiz. Jūs saņemsiet jaunu reģistrācijas kodu, kas jāievada transportlīdzeklī.
Jūs varat izvēlēties dažādus privātuma režīmus un pārslēgt tos infoizklaides sistēmas Pakalpojumu pārvaldības un Vadības centra sadaļās.
Ja nozaudējat savu ierīci, jūs varat nomainīt paroli, apmeklējot My SEAT portālu no citas ierīces. Lai lietotu jebkuru no SEAT CONNECT lietotnes pakalpojumiem, būs nepieciešama jaunā parole. Papildu drošībai varat mainīt lietotnes iestatījumus, lai būtu no jauna jāievada parole, ja 5, 10 vai 15 minūtes kontā netiek veiktas nekādas darbības.
Pirmkārt, pārliecinieties, ka jūsu viedtālrunī ir instalēta visjaunākā lietotnes versija. Lai to noskaidrotu, apmeklējiet Apple App Store vai Google Play Store lietotņu veikalu un uzinstalējiet atjauninājumus, ja tādi ir.
Ja joprojām rodas problēmas ar pieteikšanos SEAT CONNECT kontā, varat apmeklēt SEAT ID portālu un izmantot e-pastu, ar kuru reģistrējāties, lietotāja vārdu vai mobilā tālruņa numuru, lai identificētos un atiestatītu paroli. Ja problēmu šādi neizdodas novērst, sazinieties ar SEAT SEAT klientu apkalpošanas dienestu, un mēs centīsimies jums palīdzēt.
*not available for Mii electric
**SEAT Leon from May 2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco from September 2020.