1999-1990

1999. gadā tiek prezentēta mūsu jaunā korporatīvā identitāte un jaunais SEAT Leon. Zilā un baltā krāsa tiek aizvietotas ar sarkanu un sudraba krāsu. 

Tiek prezentēts jaunais SEAT Leon. Tas ir pirmais SEAT automobilis ar 180 ZS dzinēju, sešpakāpju transmisiju un četru riteņu piedziņu. Ar to mēs atzīmējam mūsu pievienošanos Eiropas tirgus lielāko automobiļu segmentam, kā arī pārliecinoši pārkāpjam augstākās kvalitātes un tehnoloģiju teritorijas robežu. 

1998. gadā Parīzes autoizstādē tiek prezentēts jaunais SEAT Toledo. Tas papildina SEAT klāstu ar modernu „seju”. 

SEAT prezentē SEAT Cordoba WRC, kas debitē Pasaules rallija čempionāta augstākajā klasē. 

Ar automobili SEAT Ibiza Kit Car iegūstot trešo pasaules titulu pēc kārtas, SEAT saglabā vadību 2 litru kategorijā. 

Pēc 12 ļoti veiksmīgiem gadiem un kopumā saražotām 600 000 vienībām tiek pārtraukta SEAT Marbella ražošana. Modeļa Marbella dzīves cikla beigas nozīmē arī ražošanas pārtraukšanu mūsu Zona Franca ražotnē, kas bija mūsu autoražošanas centrs. 

1997. gadā otro gadu pēc kārtas SEAT Ibiza Kit Car gūst uzvaru FIA Pasaules rallija čempionātā 2 litru kategorijā. 

Tiek prezentēts SEAT Arosa un SEAT Cordoba Vario universālis. 1996. gadā SEAT Ibiza Kit Car gūst uzvaru FIA Pasaules rallija čempionātā 2 litru kategorijā. Tā ir šī automobiļa debija sacensībās. 

Ženēvas autoizstādē tiek prezentēts SEAT Alhambra MPV. Tas ir radies Volkswagen un Ford sadarbības rezultātā un tiek ražots Portugālē. Ar to mēs pievienojamies ātri augošam autonozares segmentam. 

Vienlaikus SEAT Ibiza ar 50 000 saražotām vienībām gadā Spānijā ir segmenta līderis, un, lai nosvinētu šos panākumus, mēs laižam klajā augstas veiktspējas Ibiza CUPRA. 

1995. gada 26. septembrī Viņa Karaliskā Augstība Asūrijas princis no Martorellas montāžas līnijas nobrauc desmit miljono SEAT automobili – modeli Toledo. 

1993. gada 22. februārī Viņa Augstība Karalis Huans Karloss I atklāj mūsu Martorellas ražotni. Sākas otrās SEAT Ibiza paaudzes ražošana, tiek prezentēts SEAT Cordoba. 

Pateicoties 1992. gada pasaules izstādei Seviļā un XXV Olimpiskajām spēlēm Barselonā, Spānija pēkšņi ir „en vogue”. SEAT piedalās kā Olimpiskās brīvprātīgo palīgu programmas partneris un sponsors. Mēs spēļu organizatoriem nodrošinām vairāk kā 2000 automobiļu, galvenokārt SEAT Toledo, sportistu un darbinieku pārvadāšanai. 

1991. gadā Barselonas autoizstādē tiek prezentēts SEAT Toledo, pirmais SEAT modelis, kas izstrādāts Volkswagen grupā. 

1990. gadā Volkswagen nopērk 99,99% SEAT akciju, un nosaukums Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. tiek nomainīts uz SEAT, S.A. 

Mēs uzbūvējam savu astoņi miljono automobili un uzstādām jaunu ražošanas rekordu – vairāk kā pusmiljons vienību gadā.