1989-1980

1989. gadā sākas Martorellas ražotnes būvniecība. 

1986. gada jūnijā Volkswagen iegādājas 51% SEAT akciju, līdz gada beigām palielinot apjomu līdz 75%. Viens no Volkswagen vidēja termiņa mērķiem ir uzbūvēt modernu ražotni līdzās Martorellā esošajam Tehniskajam centram. 

Pateicoties Vidusjūras apgabalam raksturīgajam dizainam un Vācijas tehnoloģijām, SEAT automobiļi sāk gūt atpazīstamību Eiropas tirgos. 1983. gadā mēs sākam eksportēt automobiļus uz Eiropu. Pirmie pārdošanas darījumi tiek noslēgti Nīderlandē. 

Pārveidojot SEAT Panda atbilstoši atjaunotajam SEAT klāsta imidžam, rodas SEAT Marbella. Tas kļūst ļoti populārs un saglabā savu pievilcību jauniešu tirgus segmentā. 

Tiek dibināta SEAT autosporta filiāle – SEAT Sport. 

1985. gadā kā modeļa Ronda sedana versija klajā tiek laists SEAT Malaga. Viens no tā galvenajiem pārdošanas panākumu noslēpumiem ir izcilā bagāžas nodalījuma ietilpība. Tas tiek uzskatīts par piemērotu ģimenēm un astoņdesmito gadu otrajā pusē kļūst par SEAT klāsta populārāko modeli. 

1984. gada 27. aprīlī Zona Franca ražotnes montāžas līniju pamet pirmais SEAT Ibiza modelis. Tas radīts, SEAT sadarbojoties ar itāļu dizaineri Džudžāro (Giugiaro), Vācijas autobūves uzņēmumu Karmann un prestižo Vācijas sporta automobiļu ražotāju Porsche. Šis automobilis uzņēmumā SEAT tiek uzskatīts par revolucionāru – un harizmātiskāko automobili mūsu pastāvēšanas laikā. 

1983. gadā mēs laižam klajā SEAT Ronda. Tas ir pirmais modelis, kas aprīkots ar datorkontrolētu agregātu, kas samazina degvielas patēriņu un tiek patentēts ar nosaukumu „Econotronic”. Šis ir pirmais oficiāli eksportētais automobilis – to mēs darām caur mūsu jaunizveidoto starptautisko dīleru tīklu. 

Šajā gadā mēs laižam klajā arī SEAT Fura. Tā sporta versija Fura Crono gūst lieliskus panākumus un kļūst par pamatu vienotam zīmola modelim – Copa Fura. 

1982. gada 30. septembrī tiek parakstīti rūpnieciskās un komerciālās sadarbības līgumi ar Volkswagen. 

1980. gadā SEAT laiž klajā SEAT Panda, kas ātri kļūst par elegantāko utilitāro automobili Spānijā. Tā interjers ir vienkāršs un praktisks un ir aprīkots, piemēram, ar noņemamiem sēdekļu apvalkiem, tādēļ tie ir viegli mazgājami. Šī modeļa klāstā pieejamas dažādas variācijas un ierobežotā daudzumā ražotas versijas, un tas ir paredzēts jauniešu tirgus segmentam.